Posted in Հայոց լեզու 9, Գլխավոր

Հայոց լոզու 03.04.2023

Փոխի՛ր մեջբերվող ուղղակի խոսքի շարադասությունը և համապատասխանաբար փոխիր կետադրությունը

Եկավ դևն ու հարցրեց.
-Արքա՛, ո՞ւր է իմ ոսկին. Չէ՞ որ մեր զրույցից շատ օրեր են անցել։


Եկավ դևն ու հարցրեց արքային, թե ուր է իր ոսկին, չէ՞ որ շատ օրեր են անցել:

Տեսնելով հյուրերին՝ տանտերն ընդառաջ է գալիս ու ասում.
-Մենք վաղուց էինք ձեզ սպասում, ներս եկեք, բոլորիս էլ շատ ուրախացրիք դուք ձեր գալով։


Տեսնելով հյուերին՝ տանտերն ընդառաջ է գալիս ու ասում, որ շատ վաղուց են իրենց սպասում, ներս գան, որ բոլորին շատ ուրախացրեծին իրենց գալով:

– Մեծ եղավ իմ ուրախությունը, երբ մեր ընդհանուր ծանոթներից իմացա, որ քույրդ սովորում է մեր դպրոցում,- ասաց ընկերս, երբ հանդիպեցինք։


Երբ հանդիպեցինք, ընկերս ասաց, որ շատ ուրախացավ երբ ընդհանուր ծանոթներըից իմացավ, որ քույրսս մեր դպրոցում է սովորում:

–Տեսնում եմ,- անթաքույց դժգոհությամբ ասաց մեզ սպասավորը,- խոսքներդ մեկ եք արել ու ինձ հալածում եք։


Սպասավորը անթաքույց դժգոհությամբ ասաց, որ տեսնում է, խոսքները մեկ են արել ու իրեն են հալածում:

–Մեն-մենակ եմ եկել, հա՛յր,-խոնարհվելով շշնջաց որդին,- մի՛ մտածիր անցյալի մասին։


Որդին շշնջալով խորարհվեց ու ասավ, որ մեն-մենակ է եկել, ու որ հայրը չանհանգստանա:

–Եթե հարցնում եք իմ ու ուսուցչիս հարաբերությունների մասին,- ասում է Արիստոտելն իր աշակերտներին,- պիտի ասեմ, որ Պլատոնն իմ բարեկամն է, բայց ճշմարտությունն ինձ համար ավելի թանկ է։


Արիստոտելը ասում է, որ եթե իր աշակերտները ուզում են իմանան իր ու իր ուսուցչի հարաբերությունների մասին, պետք է ասի, որ Պլատոնը իր բարեկամն է, բահյց ճշմարտությունը նրա համար ավելի թանկ է:

Մայրը ձեռքի դերձանը ցած դրեց և գլուխը տարուբերելով՝ ասաց.
-Էհ, չգիտեմ, որդիս, հայրդ ի՞նչ պիտի աներ, եթե այժմ մեր կողքին լիներ։


Մայրը ձեռքի դերձանը ցած դնելոբ ու գնուխը տարուբերելով ասաց, որ չգիտի թե որդու հայրը ինչ պիտի աներ, եթե այժմ իրենց հետ լիներ:

Կրտսեր քույրս, հենց որ մենակ էինք մնում, ասում էր.
-Ընչացքդ արդեն սևացել է. տան տղամարդը դու ես, դու էլ որոշիր, թե ինչ անենք։


Կրտսեր քույրը, հենց որ մենակ էին մնում ասում էր, որ ընչացքը արդեն սևացել է, ու որ տան տղամարդը նա է, նա էլ պիտի վորոշի, թե ինչ անեն:

Ճանաչեցի՞ր ինձ,- հարցրեց Սահակը ծերունուն,- դու իմ հոր զինակիցն ես եղել։


Սահակը ծերունուն հարցրեց, արդյոք նա նրան ճանաչեց, ծերունին իր հոր զինակիցն էի եղել:

Տեսնելով տնօրենին՝ քարտուղարը հարցրեց.
-Ինչո՞ւ եք մնում քաղաքում. չէ՞ որ այստեղ մնալով դուք վտանգի եք ենթարկվում։


Տնորենին տեսնելով քարտուղարը հարցրեց, թե ինչու է նա մնում քաղաքում, քանի որ այստեղ մնալով նա իրեն վտանգի էր ենթարկում:

Ծերուկը, վեր կենալով տեղից, ասաց ինձ.
— Դու, սիրելի՛ս, լավ խորհիր անելիքդ մինչև վճռական քայլ անելդ։


Ծերուկը տեղից վեր կենալով ասաց, որ նա իր անելիքը լավ խորհի մինչև վճռական քայլը անելը:

Posted in Աշխարհագրություն 9

Անասնապահություն-աշխարհագրություն 03.04.2023

1․ Որո՞նք են անասնապահության զարգացման նախադրյալները:
Անասնապահության զարգացման նախադրյալներն են հողատարծքը, ֆերմաները, բուսածածք, արոտավայրեր, կլիմա:

2․ Ի՞նչ կապ ունի անասնապահությունը տնտեսության մյուս ճյուղերի հետ:
Անասնապահությունը մթերք և սնունդ է տալիս թեթև արդյունաբերությանը, սպասարկման տնտեսությանը, հումք է տալիս արդյունաբերությանը:

3․ Թվարկել և ուրվագծային քարտեզի վրա նշել այն երկները, որոնք առաջատար են անասնապահության հետևյալ ճյուղերով՝
ոչխարաբուծություն – Ավստրալիա, Ղազախստան, Նոր Զելանդիա, Չինաստան
խոզաբուծություն – Չինաստան, Գերմանիա, Ռուսաստան, Լեհաստան, Ֆրանսիա, Ուկրաինա, ԱՄՆ, Բրազիլիա
խոշոր եղջերավոր անանսապահություն – Հնդկաստան, Բրազիլիա, Չինաստան, ԱՄՆ
ձիաբուծություն – Ասիական երկրներ
ձնկորսություն – ԱՄՆ, Բրազիլիա, Չինաստան, Հնդկաստան, Ռուսաստան, Կանադա, Աֆրիկա մայցամաքի պետություններ։